Kurs online:
Wyzwania nowoczesnej firmy
w obrocie kosmetykami:
prawo i praktyka
Cykl szkoleniowy Wiadomości Kosmetycznych prowadzony przez ekspertów z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP)
w związku z formułą szkoleniową, ilość miejsc ograniczona
Cykl szkoleń: "Wyzwania nowoczesnej firmy w obrocie kosmetykami: prawo i praktyka".
Zapraszamy na przekrojowy cykl szkoleniowy Wiadomości Kosmetycznych prowadzony przez ekspertów z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP). Kurs składa się z 8 spotkań online. Każde szkolenie to porcja praktycznej wiedzy prawnej, która jest niezbędna w biznesowej działalności nowoczesnej firmy z sektora kosmetycznego.
Każde szkolenie obejmie półtorej godziny teorii oraz półgodzinny, praktyczny warsztat. Część teoretyczna poświęcona będzie wymogom prawnym z danej dziedziny. Z części praktycznej dowiesz się, jak w codziennym funkcjonowaniu firmy wdrażać zgodne z prawem i korzystne dla Twojego biznesu rozwiązania.
Razem to aż 16 godzin przekrojowej wiedzy i praktyki w formie warsztatowej!
Dlaczego warto skorzystać z kursu?
Przy zakupie wszystkich webinarów szkoleniowych indywidualna konsultacja prawna GRATIS!
Konsultacja trwa pół godziny i może odbyć się w dowolnym momencie trwania cyklu lub w terminie do dwóch tygodni od zakończenia cyklu.
Przy zakupie pełnego kursu, uczestnik otrzymuje dostęp do 8 szkolenia z cyklu GRATIS!
Na tym spotkaniu eksperci odpowiedzą na pytania uczestników zbierane podczas całego kursu za pomocą dedykowanego formularza >>>
Wybierz webinar, który Cię interesuje!
Dajemy możliwość wyboru webinaru, który jest dla Ciebie najbardziej interesujący.
Nie musisz decydować się na cały cykl, możesz zakupić pojedyncze kursy.*
Koszt jednego szkolenia to 497 zł netto.
* Oznacza to brak: bezpłatnych konsultacji, udziału w 8 webinarze oraz otrzymania certyfikatu.
Lista Webinarów
Jak poprawnie informować o obniżeniu ceny?
Kiedy informacja o obniżce będzie wystarczająco transparentna dla konsumenta?
Skutki implementacji dyrektywy Omnibus na rynku kosmetycznym – jak oznaczać promocje i weryfikować opinie?
1
Sztuczna inteligencja (AI) w przemyśle kosmetycznym – jak zgodnie z prawem przetwarzać dane klientów?
Jakie szanse i wyzwania wiążą się ze sztuczną inteligencją na rynku kosmetycznym?
Jakie są prawne wymogi dotyczące zbierania i przetwarzania danych o konsumentach z wykorzystaniem AI oraz dedykowanych narzędzi?
Współpraca z influencerami i lekarzami – jak zapobiegać kryzysowi, a jak zarządzać w razie jego wystąpienia?
Jakie są ramy prawne reklamy w social mediach?
Czym się różni współpraca z influencerem od współpracy z lekarzem?
30 marca 2023 r.
godz. 11.00
11 kwietnia 2023 r.
godz. 11.00
27 kwietnia 2023 r.
godz. 11.00
2
3
Rewizja rozporządzenia kosmetycznego – kiedy możemy się jej spodziewać i co w jej ramach nas czeka?
Czym jest raportowanie w obszarze zrównoważonego rozwoju (niefinansowe) i kogo obejmie?
Zrównoważony rozwój i ESG na rynku kosmetycznym – co czeka rynek w najbliższych latach?
Ryzyka we współpracy z kontrahentami na rynku kosmetycznym – jak wojna, pandemia i inflacja wpłynęły na relacje między partnerami biznesowymi?
Z jakimi wyzwaniami mierzy się branża kosmetyczna w związku z inflacją, pandemią i konfliktami międzynarodowymi?
Czy rozporządzenie kosmetyczne narzuca weryfikację kontrahentów?
Oznakowanie produktów kosmetycznych i claimy marketingowe – jak prawidłowo komunikować informacje o produkcie?
Jakie są obowiązkowe elementy oznakowania?
Jak prawidłowo oznakować produkt kosmetyczny?
11 maja 2023 r.
godz. 11.00
1 czerwca 2023 r.
godz. 11.00
13 czerwca 2023 r.
godz. 11.00
4
5
6
Co oznacza termin cosmetivigilance i jakie wynikają z niego konsekwencje dla rynku?
Czym się różni działanie niepożądane od ciężkiego działania niepożądanego i jakie są zasady postępowania z tymi działaniami?
Cosmetovigilance i whistleblowing – co musi wiedzieć każdy producent i dystrybutor na temat informowania o działaniach niepożądanych i nieprawidłowościach?
Podsumowanie cyklu – co jeszcze jest ważne dla uczestników rynku kosmetycznego? Sesja Q&A.
Podsumowanie cyklu dostępne jest bezpłatnie dla tych uczestników, którzy wykupili wszystkie spotkania w ramach szkolenia.
Podczas podsumowania odpowiemy na pytania zadane prelegentom podczas cyklu i rozwiniemy tematy, które będą się cieszyć największym zainteresowaniem uczestników.
29 czerwca 2023 r.
godz. 11.00
7 lipca 2023 r.
godz. 11.00
7
8
Na tym spotkaniu eksperci odpowiedzą na pytania uczestników zbierane podczas całego kursu.
Zadaj pytanie ekspertowi i poznaj odpowiedź podczas ostatniego webinaru w cyklu!
O czym będziemy mówić?
Z dniem 1 stycznia 2023 r. Polska implementowała 3 unijne dyrektywy: Omnibus, cyfrową oraz towarową. Znowelizowane przepisy wprowadzają kolejne uprawnienia dla konsumentów oraz odpowiadające im obowiązki przedsiębiorców. Czytaj więcej >>>
Firmy kosmetyczne coraz częściej decydują się na korzystanie z technologicznych nowości. Producenci i dystrybutorzy rezygnują z tradycyjnych metod testowania produktów na rzecz wirtualnych narzędzi, które pozwalają „przymierzać” produkty kosmetyczne. Czytaj więcej >>>
Influencerzy oraz lekarze to dwie grupy osób, z którymi producenci i dystrybutorzy produktów kosmetycznych chętnie współdziałają, zarówno na etapie testowania lub badania produktów, jak i podczas sprzedaży lub w celach marketingowych. Czytaj więcej >>>
O ile sama koncepcja zrównoważonego rozwoju ma zastosowanie na rynku kosmetycznym już od dawna, o tyle w ostatnich latach drastycznie zmienia się towarzyszące jej otoczenie prawne. Na skutek przyjęcia Europejskiego Zielonego Ładu organy unijne realizują obecnie wiele inicjatyw legislacyjnych, które będą miały realne przełożenie na funkcjonowanie wszystkich przedsiębiorstw. Czytaj więcej >>>
Ostatnie wydarzenia na świecie – pandemia, inflacja oraz wojna za naszą wschodnią granicą – sprawiły, że w relacjach z partnerami biznesowymi pojawiły się nowe wyzwania. Znaczenia nabrała obecność kontrahentów na listach sankcyjnych oraz import i eksport określonych produktów z i do krajów objętych sankcjami. Czytaj więcej >>>
Organy nadzoru (Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Inspekcja Handlowa) intensyfikują swoje działania w obszarze kontroli produktów kosmetycznych – zarówno u producentów, jak i u dystrybutorów. Rośnie nie tylko liczba kontrolowanych partii produktów, ale także stwierdzonych nieprawidłowości. Czytaj więcej >>>
Celem ustanowionych wymogów prawnych w sektorze kosmetycznym jest przede wszystkim bezpieczeństwo konsumentów. Dlatego przepisy definiują pojęcia „działania niepożądanego” i „ciężkiego działania niepożądanego”, ustanawiają ramy prawne dla ich zgłaszania oraz wprowadzają obowiązek zapewnienia publicznego dostępu do informacji na temat tych działań. Czytaj więcej >>>
Podczas podsumowania odpowiemy na pytania zadane prelegentom podczas cyklu i rozwiniemy tematy, które będą się cieszyć największym zainteresowaniem uczestników. Czytaj więcej >>>
Masz pytania do organizatora?
Chętnie udzielimy odpowiedzi!
Do zobaczenia za