Media społecznościowe są obecnie najpopularniejszym medium marketingowym, a blogerzy i influencerzy mają potężny wpływ na promocję marek i produktów. Ich działania przekładają się także na decyzje zakupowe konsumentów pod warunkiem, że spełnionych jest kilka istotnych czynników. Podstawą jest precyzja w podejmowaniu działań we współpracy z twórcami internetowymi – począwszy od wyboru influencera dopasowanego charakterologicznie i kontekstowo do marki. Należy też pamiętać, że współpraca z influencerami, szczególnie wysokozasięgowymi, jest droga i może być nieefektywna dla małego brandu. Promocje w social mediach są też trudno mierzalne. Nie można zapominać, że z perspektywy marki najważniejsza jest oferta i produkt, a influencer marketing to tylko jeden z elementów wspierających sprzedaż, który powinien być częścią przemyślanej strategii marketingowej.
Agenda webinaru
Rynek social media w branży beauty
Gdzie szukać wzrostu w mediach społecznościowych?
Efektywność działań w social media
Jakościowy Influencer Marketing
Mierzalność skuteczności i efektów działań marketingowych
Pinterest i Tik Tok - przyszłość branży beauty
Opowiemy, jak na platformie Tik Tok sprawdzić skuteczność działań influencerów. Przedstawimy najlepszy model wykorzystania przygotowanych przez nich treści, tak aby generowały więcej sprzedaży.
Dowiesz się, jak dzięki analizie oraz monitoringowi statystyk i wskaźników marketingowych uniknąć problemów z rentownością wdrażanych kampanii.
Obalimy wszechobecne mity, że Tik Tok jest miejscem dla nastolatek, gdzie można obejrzeć wyłącznie taneczne filmiki. Przedstawimy case study firmy, która prowadzi skuteczne działania sprzedażowe na tej platformie. A ponadto pokażemy rekomendowane formaty na 2023 rok.Pinterest nie jest wcale dinozaurem wśród platform, obecnie cieszy się coraz większą popularnością. Jak zacząć działania? Jaka jest główna przewaga w docieraniu do użytkowników za pomocą Pinteresta?
Prelegenci
Absolwent Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie. Doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. Ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiedzialny między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online wielu klientów z kategorii Beauty & Fashion.
Od ponad 4 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii płatnych w ekosystemie Mety, na TikToku, Pinteresteście, LinkedInie, Allegro. W swoich działaniach skupia się na ciągłych testach, wprowadzaniu nowych, niestandardowych rozwiązań i maksymalizacji wyników sprzedażowych. Na co dzień współpracuje z klientami z branży beauty oraz branży odzieżowej zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
19 stycznia 2023 r., 11.00
Online
200 zł + VAT
Dołącz do webinarium i poszerz swoją wiedzę!
60-90 minut
© 2021 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.