PARTNERZY
PARTNERZY
Kongres Mięsny 2021 to wydarzenie, w trakcie którego przedstawiciele najważniejszych firm mięsnych, analitycy i eksperci rynkowi dzielą się wiedzą, spostrzeżeniami i opiniami na temat kategorii mięsa i wędlin. Tegoroczna, 6. edycja imprezy odbędzie się 7 grudnia 2021 roku w formule on-line.
Głównym celem Kongresu Mięsnego jest niezmiennie dostarczenie uczestnikom rzetelnej wiedzy na temat aktualnej kondycji rynku, najważniejszych trendów konsumenckich, innowacji i perspektyw rozwoju branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.
Na Kongresie Mięsnym producenci mają okazję zaprezentować swoje marki i produkty poprzez wykłady i podczas paneli dyskusyjnych z dziennikarzami Wiadomości Handlowych. My jako Organizator gwarantujemy, że nagłośnimy te działania korzystając z naszych narzędzi – gazety b2b „Wiadomości Handlowe” i portalu wiadomoscihandlowe.pl, a także z naszych mediów społecznościowych.
Handel ma okazję poznać nowe trendy, marki i produkty, co pozwoli wzbogacić półki sklepów o nowości z kategorii produktów mięsnych, jak również z rosnącej dynamicznie kategorii roślinnych alternatyw, zgodne z nowymi trendami i oczekiwaniami konsumentów.
Serdecznie zapraszamy Państwa do współtworzenia Kongresu Mięsnego 2021.
KONGRES MIĘSNY
Ramowy program wydarzenia
PROGRAM
10:00 – Rozpoczęcie Kongresu
10:15 – 10:30 – Krótko- i średnioterminowe szanse i wyzwania branży mięsnej
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
10:30 – 11:30 – Debata otwierająca / Nowa rzeczywistość. Liderzy branży mięsnej o przyszłości rynku
Łukasz Dominiak, Dyrektor ds. Public i Government Relations w Grupie Animex
Piotr Kulikowski, Prezes Indykpol S.A.
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
11:30 – 11:45 – Współpraca polskich firm i belgijskiej branży mięsnej
Joris Coenen, Manager Belgian Meat Office
11:45 – 12:00 – przerwa
12:00 – 12:15 – Ścieżki wzrostu dla kategorii produktów mięsnych i ich zamienników
Honorata Jarocka, Senior food and drink Analyst w agencji Mintel
12:15 – 12:30 – Wyzwania branży mięsnej w obliczu transformacji energetycznej
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
12:30 – 12:45 – Świąteczne zakupy mięsa i wędlin. Bożonarodzeniowe trendy w handlu
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK
12:45 – 13:00 – Zagraniczna sieć wsparcia polskiego eksportu, kultura biznesu i potencjalne kierunki ekspansji
Krzysztof Hajłasz, Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
13:00 – 13:10 – przerwa
13:10 – 13:25 – Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych
Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR
13:25 – 13: 40 – Wędliny paczkowane. Sprzedaż, kanały dystrybucji, perspektywy rynku
Piotr Idzi, Business Development Consultant, NielsenIQ
13:40 – 13:55 – Zarządzanie kategorią mięsa i wędlin
Krzysztof Kaźmierczak, Ekspert rynku mięsa
13:55 – 14:00 – przerwa
14:00 – 14:15 – Utrudniony handel żywcem wieprzowym w strefach ASF - czy dojdzie do załamania podaży
Aleksander Dargiewicz, Prezes Krajowego Związku Pracodawców - Producentów Trzody Chlewnej Polpig
14:15 – 15:15 – Debata podsumowująca / Konsument nieustannym wyzwaniem dla branży mięsnej
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK
Alicja Kosmala-Protorska, Dyrektor marki Tako
Jolanta Ciechomska, Kierownik ds. Systemu QAFP, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Aneta Stępniak, Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.
Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy"
Organizator zastrzega możliwość zmian w programie
10:00 – Rozpoczęcie Kongresu
10:15 – 10:30 – Krótko- i średnioterminowe szanse i wyzwania branży mięsnej
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
10:30 – 11:30 – Debata otwierająca / Nowa rzeczywistość. Liderzy branży mięsnej o przyszłości rynku
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
Łukasz Dominiak, Dyrektor ds. Public i Government Relations w Grupie Animex
Piotr Kulikowski, Prezes Indykpol S.A.
11:30 – 11:45 – Współpraca polskich firm i belgijskiej branży mięsnej
Joris Coenen, Manager Belgian Meat Office
11:45 – 12:00 – przerwa
12:00 –12:15 – Innowacje na półce z produktami mięsnymi. Siła głosu klientów
Honorata Jarocka, Senior food and drink Analyst w agencji Mintel
12:15 –12:30 – Wyzwania branży mięsnej w obliczu transformacji energetycznej
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
12:30 –12:45 – Świąteczne zakupy mięsa i wędlin. Bożonarodzeniowe trendy w handlu
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK
12:45 – 13:00 – Zagraniczna sieć wsparcia polskiego eksportu, kultura biznesu i potencjalne kierunki ekspansji
Krzysztof Hajłasz, Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
13:00 – 13:10 – przerwa
13:10 – 13:25 – Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych
Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR
13:25 – 13: 40 – Wędliny paczkowane. Sprzedaż, kanały dystrybucji, perspektywy rynku
Piotr Idzi, Business Development Consultant, NielsenIQ
13:40 – 13:55 – Zarządzanie kategorią mięsa i wędlin
Krzysztof Kaźmierczak, Ekspert rynku mięsa
13:55 – 14:00 – przerwa
14:00-14:15 – Zasady obrotu trzodą chlewną oraz wieprzowiną pochodzącą ze stref ASF
Aleksander Dargiewicz, prezes Krajowego Związku Pracodawców - Producentów Trzody Chlewnej Polpig
14:15-15:15 – Debata podsumowująca / Konsument nieustannym wyzwaniem dla branży mięsnej
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK
Alicja Kosmala-Protorska, dyrektor marki Tako
Jolanta Ciechomska, Kierownik ds. Systemu QAFP, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Aneta Stępniak, Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.
Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”
100% online
Prelegenci
PRELEGENCI
Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
Grzegorz Rykaczewski
Strategic Insight Manager w Panelu GfK
Grzegorz Mech
Dr Lech Wojciechowski
Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
Honorata Jarocka
Senior food and drink Analyst w agencji Mintel
Aleksander Dargiewicz
Prezes Zarządu Krajowego Związku Pracodawców – Producentów Trzody Chlewnej POLPIG
Magdalena Wilgatek
Business Development Manager
w CMR
Joris Coenen
Manager Belgian Meat Office
Krzysztof Kaźmierczak
Ekspert rynku mięsa
Piotr Kulikowski
Prezes Indykpol S. A.
Łukasz Dominiak
Dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex
Alicja Kosmala-Protorska
Dyrektor marki Tako
Jolanta Ciechomska
Kierownik ds. Systemu QAFP
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Aneta Stępniak
Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.
Maciej Otrębski
Strategic Partnerships Manager
w kampanii „RoślinnieJemy”
Krzysztof Hajłasz
Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Piotr Idzi
Business Development Consultant, NielsenIQ
Dlaczego warto?
KORZYŚCI
JEDYNE
takie wydarzenie w Polsce
100%
online
Unikalna wiedza rynkowa
Prelekcje ekspertów z branży
Prezentacje topowych marek
i produktów
KONGRES MIĘSNY 2021 już 7 grudnia. O czym będziemy rozmawiać?
Michał Kokoszkiewicz zaprosił do rozmowy naszego redakcyjnego eksperta od sektora mięsnego Łukasza Rawę, aby omówić z nim najważniejsze tematy nadchodzącego wydarzenia.
Informacje o Kongresie
INFOMACJE
Bilety
BILETY
Zostań Partnerem wydarzenia
Robert Biernat
Kierownik linii webinarium
tel. +48 730 014 732
robert.biernat@wg.media
Zapraszam serdecznie do bezpośredniego kontaktu:
lub do pozostawienia danych w formularzu kontaktowym:
Kontakt w sprawach technicznych i organizacyjnych: