PARTNERZY

PARTNERZY

PARTNER GENERALNY

PARTNERZY

Kongres Mięsny 2021 to wydarzenie, w trakcie którego przedstawiciele najważniejszych firm mięsnych, analitycy i eksperci rynkowi dzielą się wiedzą, spostrzeżeniami i opiniami na temat kategorii mięsa i wędlin. Tegoroczna, 6. edycja imprezy odbędzie się 7 grudnia 2021 roku w formule on-line.

Głównym celem Kongresu Mięsnego jest niezmiennie dostarczenie uczestnikom rzetelnej wiedzy na temat aktualnej kondycji rynku, najważniejszych trendów konsumenckich, innowacji i perspektyw rozwoju branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.

Na Kongresie Mięsnym producenci mają okazję zaprezentować swoje marki i produkty poprzez wykłady i podczas paneli dyskusyjnych z dziennikarzami Wiadomości Handlowych. My jako Organizator gwarantujemy, że nagłośnimy te działania korzystając z naszych narzędzi – gazety b2b „Wiadomości Handlowe” i portalu wiadomoscihandlowe.pl, a także z naszych mediów społecznościowych.

Handel ma okazję poznać nowe trendy, marki i produkty, co pozwoli wzbogacić półki sklepów o nowości z kategorii produktów mięsnych, jak również z rosnącej dynamicznie kategorii roślinnych alternatyw, zgodne z nowymi trendami i oczekiwaniami konsumentów.

Serdecznie zapraszamy Państwa do współtworzenia Kongresu Mięsnego 2021.

KONGRES MIĘSNY

KUP BILET

Ramowy program wydarzenia

PROGRAM

10:00 – Rozpoczęcie Kongresu


10:15 – 10:30 – Krótko- i średnioterminowe szanse i wyzwania branży mięsnej
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska


10:30 – 11:30 – Debata otwierająca / Nowa rzeczywistość. Liderzy branży mięsnej o przyszłości rynku

Łukasz Dominiak, Dyrektor ds. Public i Government Relations w Grupie Animex
Piotr Kulikowski, Prezes Indykpol S.A.
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon


11:30 – 11:45 – Współpraca polskich firm i belgijskiej branży mięsnej
Joris Coenen, Manager Belgian Meat Office


11:45 – 12:00 – przerwa


12:00 – 12:15 – Ścieżki wzrostu dla kategorii produktów mięsnych i ich zamienników
Honorata Jarocka, Senior food and drink Analyst w agencji Mintel


12:15 – 12:30 – Wyzwania branży mięsnej w obliczu transformacji energetycznej
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon

12:30 – 12:45 – Świąteczne zakupy mięsa i wędlin. Bożonarodzeniowe trendy w handlu
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK


12:45 – 13:00 – Zagraniczna sieć wsparcia polskiego eksportu, kultura biznesu i potencjalne kierunki ekspansji
Krzysztof Hajłasz, Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu


13:00 – 13:10 – przerwa


13:10 – 13:25 – Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych
Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR


13:25 – 13: 40 – Wędliny paczkowane. Sprzedaż, kanały dystrybucji, perspektywy rynku
Piotr Idzi, Business Development Consultant, NielsenIQ


13:40 – 13:55 – Zarządzanie kategorią mięsa i wędlin
Krzysztof Kaźmierczak, Ekspert rynku mięsa


13:55 – 14:00 – przerwa


14:00 – 14:15 – Utrudniony handel żywcem wieprzowym w strefach ASF - czy dojdzie do załamania podaży
Aleksander Dargiewicz, Prezes Krajowego Związku Pracodawców - Producentów Trzody Chlewnej Polpig


14:15 – 15:15 – Debata podsumowująca / Konsument nieustannym wyzwaniem dla branży mięsnej
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK

Alicja Kosmala-Protorska, Dyrektor marki Tako
Jolanta Ciechomska, Kierownik ds. Systemu QAFP, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Aneta Stępniak, Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.

Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy"



Organizator zastrzega możliwość zmian w programie

10:00 – Rozpoczęcie Kongresu

10:15 – 10:30 – Krótko- i średnioterminowe szanse i wyzwania branży mięsnej
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska

10:30 – 11:30 – Debata otwierająca / Nowa rzeczywistość. Liderzy branży mięsnej o przyszłości rynku

dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon
Grzegorz Rykaczewski, Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska
Łukasz Dominiak, Dyrektor ds. Public i Government Relations w Grupie Animex
Piotr Kulikowski, Prezes Indykpol S.A.


11:30 – 11:45 – Współpraca polskich firm i belgijskiej branży mięsnej
Joris Coenen, Manager Belgian Meat Office

11:45 – 12:00 – przerwa


12:00 –12:15 – Innowacje na półce z produktami mięsnymi. Siła głosu klientów
Honorata Jarocka, Senior food and drink Analyst w agencji Mintel

12:15 –12:30 – Wyzwania branży mięsnej w obliczu transformacji energetycznej
dr Lech Wojciechowski, Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon

12:30 –12:45 – Świąteczne zakupy mięsa i wędlin. Bożonarodzeniowe trendy w handlu
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK

12:45 – 13:00 – Zagraniczna sieć wsparcia polskiego eksportu, kultura biznesu i potencjalne kierunki ekspansji
Krzysztof Hajłasz, Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu


13:00 – 13:10 – przerwa


13:10 – 13:25 – Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych
Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR

13:25 – 13: 40 – Wędliny paczkowane. Sprzedaż, kanały dystrybucji, perspektywy rynku
Piotr Idzi, Business Development Consultant, NielsenIQ

13:40 – 13:55 – Zarządzanie kategorią mięsa i wędlin
Krzysztof Kaźmierczak, Ekspert rynku mięsa

13:55 – 14:00 – przerwa


14:00-14:15 – Zasady obrotu trzodą chlewną oraz wieprzowiną pochodzącą ze stref ASF
Aleksander Dargiewicz, prezes Krajowego Związku Pracodawców - Producentów Trzody Chlewnej Polpig

14:15-15:15 – Debata podsumowująca / Konsument nieustannym wyzwaniem dla branży mięsnej
Grzegorz Mech, Strategic Insight Manager w Panelu GfK

Alicja Kosmala-Protorska, dyrektor marki Tako
Jolanta Ciechomska, Kierownik ds. Systemu QAFP, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
Aneta Stępniak, Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.
Maciej Otrębski, Strategic Partnerships Manager w kampanii „RoślinnieJemy”

100% online

Prelegenci

PRELEGENCI

Analityk sektora rolno-spożywczego Santander Bank Polska

Grzegorz Rykaczewski

Strategic Insight Manager w Panelu GfK

Grzegorz Mech

Dr Lech Wojciechowski

Kierownik zespołu badań i strategii w firmie Duon

Honorata Jarocka

Senior food and drink Analyst w agencji Mintel

Aleksander Dargiewicz

Prezes Zarządu Krajowego Związku Pracodawców – Producentów Trzody Chlewnej POLPIG

Magdalena Wilgatek

Business Development Manager
w CMR

Joris Coenen

Manager Belgian Meat Office

Krzysztof Kaźmierczak

Ekspert rynku mięsa

Piotr Kulikowski

Prezes Indykpol S. A.

Łukasz Dominiak

Dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex

Alicja Kosmala-Protorska

Dyrektor marki Tako

Jolanta Ciechomska

Kierownik ds. Systemu QAFP
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego

Aneta Stępniak

Dyrektor Marketingu SuperDrob S.A.

Maciej Otrębski

Strategic Partnerships Manager
w kampanii „RoślinnieJemy”

Krzysztof Hajłasz

Ekspert, centrum eksportu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Piotr Idzi

Business Development Consultant, NielsenIQ

Dlaczego warto?

KORZYŚCI

JEDYNE
takie wydarzenie w Polsce

100%
online

Unikalna wiedza rynkowa

Prelekcje ekspertów z branży

Prezentacje topowych marek
i produktów

KONGRES MIĘSNY 2021 już 7 grudnia. O czym będziemy rozmawiać?

Michał Kokoszkiewicz zaprosił do rozmowy naszego redakcyjnego eksperta od sektora mięsnego Łukasza Rawę, aby omówić z nim najważniejsze tematy nadchodzącego wydarzenia.

Informacje o Kongresie

INFOMACJE

Kiedy?

7 grudnia 2021

Platforma online

Gdzie?

Cena?

97 złotych brutto

KUP BILET

Bilety

BILETY

WEŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU

kup bilet:

Zostań Partnerem wydarzenia

Robert Biernat
Kierownik linii webinarium
tel. +48 730 014 732
robert.biernat@wg.media

Zapraszam serdecznie do bezpośredniego kontaktu:

lub do pozostawienia danych w formularzu kontaktowym:

Kontakt w sprawach technicznych i organizacyjnych:

Joanna Kiełbasa
Project Manager

+48 730 014 502

joanna.kielbasa@wg.media

© 2021 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.