EKO – najsilniejszy trend i największe wyzwanie na rynku kosmetycznym

BEZPŁATNY WEBINAR

OBEJRZYJ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Partnerzy:

Detaliści, sieci handlowe, e-sklepy coraz wnikliwiej analizują swój asortyment i oczekują od producentów produktów z naturalnymi składami i w ekologicznych opakowaniach. Wszystkie deklaracje eko muszą być potwierdzone certyfikatami.

OBEJRZYJ

Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty naturalne. Segment kosmetyków naturalnych rośnie szybciej niż cały rynek. Nie chcą wszechobecnego plastiku i degradacji Ziemi, a zarazem nie chcą brać na siebie odpowiedzialności za segregowanie odpadów. W wyborze ekologicznych produktów oraz rozwiązań chcą być prowadzeni za rękę, ponieważ uważają, że odpowiedzialność spada na producentów wprowadzających na rynek ekologiczne (lub nie) produkty.

Producenci stoją przed ogromem wyzwań związanych z Europejskim Zielonym Ładem, Muszą zadbać o to, by ich produkty pozostawiały jak najmniejszy ślad środowiskowy i będą zobowiązani robić to już na etapie ich projektowania. Zgodnie z projektem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta będą także ponosić większe koszty za wprowadzanie na rynek produktów w opakowaniach.

W związku z proekologiczną polityką Komisji Europejskiej branżę kosmetyczną czeka prawdziwa rewolucja. Długa i kosztowna. Do zmian należy przygotować się jak najszybciej.

O ekologicznych trendach, zachowaniach konsumentów oraz o wyzwaniach stojących przed branżą kosmetyczną porozmawiamy z ekspertami podczas webinaru: EKO – najsilniejszy trend i największe wyzwanie na rynku kosmetycznym

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

W związku z proekologiczną polityką Komisji Europejskiej branżę kosmetyczną czeka prawdziwa rewolucja. Długa i kosztowna. Do zmian należy przygotować się jak najszybciej.O ekologicznych trendach, zachowaniach konsumentów oraz o wyzwaniach stojących przed branżą kosmetyczną porozmawiamy z ekspertami podczas webinaru: EKO – najsilniejszy trend i największe wyzwanie na rynku kosmetycznym.

Trendy na rynku produktów naturalnych – rozwojowe kategorie

Kosmetyki naturalne – potencjał rynku

OBEJRZYJ

Kosmetyki naturalne – co to znaczy dla konsumentów?

Dlaczego konsumenci używają kosmetyków naturalnych i dlaczego ich nie używają?

Kogo słuchają konsumenci podejmując decyzję o zakupie produktów naturalnych?

Gdzie szukać nabywców kosmetyków naturalnych?
Kanały sprzedaży online i offline

Wydatki na produkty naturalne

Ekologiczne trendy w opakowaniach kosmetyków

Opakowania ekologiczne – co to znaczy?

Projektowanie ekologicznych opakowań

Wprowadzanie produktów do obrotu i recykling opakowań – co się zmieni?

Odpowiedzialność producenta za wprowadzanie opakowania do obrotu – skutki Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta

Wpływ opakowania na decyzje zakupowe konsumentów

Strategie sieci handlowych wobec kosmetyków naturalnych

Znaczenie certyfikatów

Kamilla Stańczyk

Współwłaścicielka, wiceprezes, dyrektor marketingu firmy Eco & More

A few sentences about your products. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!

Prawnik, wolontariusz i pracownik Polskiego i Międzynarodowego Czerwonego Krzyża,studia podyplomowe w zakresie CSR na Akademii L. Koźmińskiego. Od 2004 roku związany z Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A. Autor wielu projektów i akcji promujących segregację odpadów i świadome zakupy np. ogólnopolskiej kampanii „Dzień bez Śmiecenia”. Organizator przedsięwzięć z zakresu „zielonego CSR-u” prowadzonych wspólnie przez przedsiębiorców, samorząd, firmy gospodarki odpadami, organizacje pozarządowe. Od 2009 roku dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, od 2014 prokurent. Uczestnik prac nad Circural Economy Package prowadzonych przez BusinessEurope w Brukseli oraz nad koncepcją gospodarowania opakowaniami i odpadami opakowaniowymi w Polsce. Prelegent i panelista licznych konferencji i seminariów dotyczących m.in. Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta.

Michał Mikołajczyk

Prelegenci:

Absolwentka Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu warszawskiego SGGW oraz studiów Executive MBA Politechniki Warszawskiej. Od 2011 r. prowadzi wraz z mężem firmę Eco&More, która zajmuje się dystrybucją produktów ekologicznych.

Prokurent, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.

Katarzyna Wielgosz-Żerdzicka

Analityk, menedżerka ds. rozwoju firmy badawczej Mobile Institute

Menedżerka do spraw rozwoju w nowoczesnej firmie badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich i wielokanałowym monitoringu satysfakcji klientów oraz dostarczającej narzędzia dialogu marek z konsumentami, m.in. widżety dedykowane e-commerce oraz społeczności wokół marek. W Mobile Institute jest odpowiedzialna za kontakt z klientami oraz koordynację współpracy w ramach realizowanych projektów badawczych. Zajmuje się aktywnie rozwojem biznesu, koordynacją projektów oraz implementacją rozwiązań wspierających firmy w pozyskiwaniu wiedzy o konsumentach. Swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie eksperckie budowała pracując na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych firmach operujących na rynku domestic oraz duty free w obszarze zarządzania placówkami, zarządzania procesowego, sprzedaży i rozwoju. Zarządzała bardzo dużymi grupami pracowników w różnych lokalizacjach rozproszonych po całej Europie.

Ekspertka ds. kosmetyków naturalnych i ekologii wokół nas, prawniczka. Edukuje, jak być świadomym konsumentem. Punktuje naruszenia prawa kosmetycznego i nieuczciwe deklaracje marketingowe umieszczane na produktach kosmetycznych. Przekonuje do czytania listy składników produktów żywnościowych, kosmetyków, a także ubrań i przedmiotów życia codziennego. Namawia do zrównoważonego trybu życia. Prowadzi bloga www.naturalnieproste.com.

Ekspertka ds. kosmetyków naturalnych, naturalnieproste.com

Dominika Chirek

PROWADZĄCA

Katarzyna Bochner

redaktor naczelna Wiadomości Kosmetyczne

i wiadomoscikosmetyczne.pl

katarzyna.bochner@wiadomoscikosmetyczne.pl

Zarejestruj się i obejrzyj

webinar: EKO – najsilniejszy trend i największe wyzwanie na rynku kosmetycznym

Chcesz zorganizować webinarium?

Skontaktuj się z nami:

Bożena Graczyk

Dyrektor Sprzedaży

Wiadomości Kosmetyczne

Joanna Kiełbasa
Project Manager
+48 730 014 502

Kontakt w sprawach technicznych i organizacyjnych:


Poznaj nas

portal
e-wydania
social media

© 2021 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.