Skuteczna komunikacja i nawiązywanie relacji z klientami w social mediach

IconIcon

godz. 11:00

22 czerwca

200 zł + VAT

IconImageImage

Kup teraz!

Image

Dowiedz się, jak tworzyć content, zarządzać interakcjami z klientami, monitorować i analizować aktywność na platformach social media.

ImageIcon
Agenda webinaru
ImageIcon


W dobie cyfrowego przyspieszenia wykorzystanie social mediów do budowania silnych, trwałych relacji z klientami jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej firmy. Media społecznościowe są potężnym narzędziem, które umożliwia markom interakcję z klientami na zupełnie nowym poziomie. Pozwalają na bezpośredni kontakt, informowanie o nowościach, promocjach, a także pokazywanie „ludzkiej twarzy" marki. Mając na uwadze, że obecność na wybranych kanałach społecznościowych stała się koniecznością webinar ma na celu pomóc w zrozumieniu i wykorzystaniu pełnego potencjału tych platform.

Agenda webinaru

Dlaczego warto inwestować w social media?

Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?

Jakich błędów unikać?

Praktyczne zastosowanie strategii mediów społecznościowych

IconIconIconIcon
Kup teraz

Przegląd najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych i wskazanie, jak ich unikać. Wskazówki dotyczące zarządzania kryzysowego w mediach społecznościowych.

Prezentacja case studies marek beauty, które skutecznie wykorzystują media społecznościowe.

Omówienie roli mediów społecznościowych w strategii marketingowej. Dowiesz się, jak media społecznościowe mogą zwiększyć zasięg Twojej marki i poprawić jej reputację.

Wypracowanie spójnej i autentycznej komunikacji marki, która buduje zaufanie do Twojego brandu i angażuje odbiorców. Omówienie różnych stylów komunikacji dostosowanych do poszczególnych platform społecznościowych.

IconIconIconIcon

Prelegenci

Katarzyna Poświata-Kozicka

Od 10 lat jest związana z branżą social media, swoje pierwsze kroki stawiała w Lubię To! i Przeagencji (obsługa m.in. Książęce, Birofilia, Ballantines, Medicover, Virgin Mobile). Przez dwa lata pracowała w pierwszym w Polsce MCN LifeTube, gdzie obsługiwała m.in. Mobile Vikings i Mercedes - Benz oraz wspierała socialowo zrzeszonych w sieci influencerów. Ostatnio pracowała w dziale marketingu Shopee, wcześniej przez 6,5 roku obsługiwała kompleksowo social media Ford Polska.

Social Media Manager w K2 Create

Tomasz Choroszewski

Absolwent Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie. Doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. Ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiedzialny między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online wielu klientów z kategorii Beauty & Fashion.

Chief Strategy Officer, K2 Precise

Online

200 zł + VAT

Dołącz do webinaru

i poszerz swoją wiedzę!

IconIcon
Wykup dostęp

60-90 minut

IconImageImage

© 2023 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.