Skuteczna komunikacja i nawiązywanie relacji z klientami w social mediach
godz. 11:00
22 czerwca
200 zł + VAT
Kup teraz!
Dowiedz się, jak tworzyć content, zarządzać interakcjami z klientami, monitorować i analizować aktywność na platformach social media.
W dobie cyfrowego przyspieszenia wykorzystanie social mediów do budowania silnych, trwałych relacji z klientami jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej firmy. Media społecznościowe są potężnym narzędziem, które umożliwia markom interakcję z klientami na zupełnie nowym poziomie. Pozwalają na bezpośredni kontakt, informowanie o nowościach, promocjach, a także pokazywanie „ludzkiej twarzy" marki. Mając na uwadze, że obecność na wybranych kanałach społecznościowych stała się koniecznością webinar ma na celu pomóc w zrozumieniu i wykorzystaniu pełnego potencjału tych platform.
Agenda webinaru
Dlaczego warto inwestować w social media?
Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?
Jakich błędów unikać?
Praktyczne zastosowanie strategii mediów społecznościowych
Przegląd najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych i wskazanie, jak ich unikać. Wskazówki dotyczące zarządzania kryzysowego w mediach społecznościowych.
Prezentacja case studies marek beauty, które skutecznie wykorzystują media społecznościowe.
Omówienie roli mediów społecznościowych w strategii marketingowej. Dowiesz się, jak media społecznościowe mogą zwiększyć zasięg Twojej marki i poprawić jej reputację.
Wypracowanie spójnej i autentycznej komunikacji marki, która buduje zaufanie do Twojego brandu i angażuje odbiorców. Omówienie różnych stylów komunikacji dostosowanych do poszczególnych platform społecznościowych.
Prelegenci
Od 10 lat jest związana z branżą social media, swoje pierwsze kroki stawiała w Lubię To! i Przeagencji (obsługa m.in. Książęce, Birofilia, Ballantines, Medicover, Virgin Mobile). Przez dwa lata pracowała w pierwszym w Polsce MCN LifeTube, gdzie obsługiwała m.in. Mobile Vikings i Mercedes - Benz oraz wspierała socialowo zrzeszonych w sieci influencerów. Ostatnio pracowała w dziale marketingu Shopee, wcześniej przez 6,5 roku obsługiwała kompleksowo social media Ford Polska.
Absolwent Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie. Doświadczony manager związany z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. Ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiedzialny między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online wielu klientów z kategorii Beauty & Fashion.
© 2023 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.