Typy męskich konsumentów.
Mężczyzna jako konsument, co, dlaczego i jak kupuje? Kto wpływa na decyzje zakupowe mężczyzn? Media społecznościowe, znajomi? Znaczenie profesjonalnej porady.
Mężczyzna – klient salonów beauty.
Szanse na wprowadzanie rynkowych nowości skierowanych do mężczyzn.
Wydatki mężczyzn na kosmetyki i usługi kosmetyczne.
Rynek kosmetyków dla mężczyzn – wielkość i wartość rynku
Dlaczego warto inwestować w produkty i usługi skierowane do mężczyzn?
Perspektywy rozwoju rynku beauty w segmentach skierowanych do mężczyzn. Jak zarabiać na męskich trendach?
Prezes Ferrum Labs i twórca marki True men skin care
Analityk, menedżerka ds. rozwoju firmy badawczej Mobile Institute
Ekspert branży beauty, założyciel projektu Beauty Razem, CEO Akademii Sztuki Piękności, szkoleniowiec-praktyk biznesu beauty
Szkoleniowiec, trener, mówca, od 2000 r. dyrektor Akademii Sztuki Piękności. Z branżą związany od drugiego roku życia. Twórca Beauty Razem, 60-tysięcznej społecznej Grupy Wsparcia z motto „Nie oceniaj. Dziel się dobrem". Stale obecny w 200 mediach ogólnopolskich, biznesowych i branżowych. Wynegocjował 1 mld zł tarczowego wsparcia, zapobiegł lockdownowi w salonach kosmetycznych na jesieni 2020 r. i współtworzył wytyczne sanitarne dla salonów. W kryzysie zorganizował dla Grupy wsparcie prawne, biznesowe, księgowe, psychologiczne, lobbying, wiedzę medyczną i motywację. Przeciwnik hejtu i fake news.
Karierę zawodową rozpoczął w wieku 21 lat, studiując jeszcze na wrocławskiej AWF. Przeszedł całą ścieżkę od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży w międzynarodowych koncernach FMCG: Mars, Cadbury-Wedel, Alima Gerber, w Polsce i Europie Centralnej. Zbudował od podstaw sieć 20 kawiarni pod marką „W Biegu Cafe” oraz sieć restauracji „Charlie Food & Friends” działającej w Polsce i Czechach. Po ponad dwóch latach intensywnego researchu europejskiego rynku kosmetycznego stworzył jedną z pierwszych w Polsce, a pierwszą w segmencie premium męską markę kosmetyczną – true™ men skin care. Prywatnie tata dwóch córek, entuzjasta sportu, maratończyk i triathlonista, ukończył zawody IRONMAN na pełnym dystansie. Prezes FerrumLabs, które po niespełna 9 miesiącach na rynku pozyskało ponad 1,2 mln zł na rozszerzenie asortymentu kosmetyków oraz zwiększenie skali produkcji.
Menedżerka do spraw rozwoju w nowoczesnej firmie badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich i wielokanałowym monitoringu satysfakcji klientów oraz dostarczającej narzędzia dialogu marek z konsumentami, m.in. widżety dedykowane e-commerce oraz społeczności wokół marek. W Mobile Institute jest odpowiedzialna za kontakt z klientami oraz koordynację współpracy w ramach realizowanych projektów badawczych. Zajmuje się aktywnie rozwojem biznesu, koordynacją projektów oraz implementacją rozwiązań wspierających firmy w pozyskiwaniu wiedzy o konsumentach. Swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie eksperckie budowała pracując na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych firmach operujących na rynku domestic oraz duty free w obszarze zarządzania placówkami, zarządzania procesowego, sprzedaży i rozwoju. Zarządzała bardzo dużymi grupami pracowników w różnych lokalizacjach rozproszonych po całej Europie.
Zarejestruj się
i zyskaj dostęp do nagrania
webinar: Mężczyzna w świecie beauty – nisza o wielkim potencjale
Chcesz zorganizować webinarium?
Skontaktuj się z nami:
Bożena Graczyk
Dyrektor Sprzedaży
Wiadomości Kosmetyczne
Joanna Kiełbasa
Project Manager
+48 730 014 502
Kontakt w sprawach technicznych i organizacyjnych:
© 2021 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.