Webinaria
Webinaria Wiadomości Handlowych (WH Fokus) to eksperckie dyskusje i prezentacje na najważniejsze tematy oraz sprawdzone rozwiązania biznesowe dedykowane sektorowi rynku FMCG.
Współpracujemy z 90% handlu w Polsce – z wiodącymi producentami i dystrybutorami z rynku FMCG oraz dostawcami usług do tego sektora rynku. Profesjonaliści cenią nas za wiarygodność, rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny.
Współpraca
Dzięki współpracy z nami zyskujecie Państwo:
Wsparcie merytoryczne i techniczne
platforma video, jakość połączenia, próby z zaproszonymi gośćmi
od momentu publikacji artykułu o webinarium, w którym przedstawiamy Partnera po mailing z podziękowaniem do wszystkich uczestników
Ścisłą współpracę
nad którym czuwa dedykowany dziennikarz, który pełni także funkcję moderatora spotkania
Program wydarzenia
Jako organizator zadbamy między innymi o:
Jako Wiadomości Handlowe współpracujemy między innymi z:
Precyzyjne dotarcie
Czas pandemii sprawił, iż dotarcie do osób decyzyjnych stało się jeszcze większym wyzwaniem aniżeli rok czy dwa lata temu. Wszyscy ograniczyliśmy spotkania face-to-face, często pracując z konieczności w modelu home office. Nie uczestniczyliśmy w wydarzeniach stacjonarnych, których po prostu nie było, a tym samym traciliśmy strategiczny kanał dotarcia z naszymi usługami i produktami do ważnych dla nas osób – nowych partnerów biznesowych.
Każdy biznes, który mógł zostać przeniesiony w realia Internetu został odpowiednio zmodelowany i dostał nowe życie w wirtualnym środowisku. Tym samym obszar działania w e-commerce stał się bardzo konkurencyjnym rynkiem. Ilość komunikatów przesyłanych do każdego z nas drastycznie wzrosła, co sprawiło, ze stajemy się bardziej obojętni na informacje wykraczające poza nasze codzienne zainteresowania. Dlatego tak ważnym czynnikiem stało się precyzyjne dobieranie komunikatu do konkretnego odbiorcy poprzez pryzmat otaczającego go środowiska.
Jako Wiadomości Handlowe pracujemy na co dzień z osobami, które mają realny wpływ na strategiczne decyzje dla sektora FCMG. Ściśle współpracujemy z kadrą zarządzającą sieci handlowych, stacji paliw, właścicielami i członkami zarządów, producentami i dystrybutorami, dyrektorami zarządzającymi firm logistycznych i IT, kupcami z sieci sklepów i przedstawicielami handlowymi, menadżerami odpowiadającymi za marketing i sprzedaż.
Rekomendacje
Współpracowaliśmy z Wiadomościami Handlowymi przy organizacji webinarium dla naszych potencjalnych klientów w drugim kwartale 2021. Jako Scandit działamy w modelu Account Based Marketing, czyli koncentrujemy swoje działania na dobrze wyselekcjonowanej i wąskiej grupie docelowej firm. Dobranie właściwych taktyk marketingowych jest z tego powodu o wiele trudniejsze. Wiadomości Handlowe świetnie sprawdziły się nie tylko w trakcie przygotowywania webinarium pod względem merytorycznym, ale także znakomicie poradziły sobie pod kątem zaproszenia tej właśnie wąskiej grupy docelowej, na której nam zależało. W efekcie był to jeden z eventów o najlepszym ROI - stosunku kosztu organizacji do wartości lejka sprzedaży - w Europie w tym roku.
Joanna Mróz
EMEA ABM / Field Marketing Senior Director, Scandit
Oferta Partnerska
Zostań Partnerem merytorycznym webinarium organizowanego przez Wiadomości Handlowe - wiodące medium w Polsce skierowane do sektora FMCG. Współpracujemy z 90% handlu w Polsce - z wiodącymi producentami i dystrybutorami z rynku FMCG oraz dostawcami usług do tego sektora rynku.
Robert Biernat
Kierownik linii webinarium
tel. +48 730 014 732
robert.biernat@wg.media
lub do pozostawienia danych w formularzu kontaktowym:
Zapraszam serdecznie do bezpośredniego kontaktu:
© 2022 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.