Jak zamienić followersów w klientów?
Usprawniamy strategicznie beauty marketing!
Klikamy, przesuwamy, scrollujemy i tak setki razy dziennie. W przebodźcowanym świecie XXI wieku najcenniejszą walutą stała się uwaga. Branża kosmetyczna nie ma łatwo, nowości produktowe wyrastają jak grzyby po deszczu, każdy chciałby sprzedać. A jako konsumenci lubimy oglądać, podziwiać, inspirować się. Może damy lajka, ale czy kupimy? Kto wie…
Firmy kosmetyczne aby zostać zauważone tworzą coraz atrakcyjniejszy content, co wymaga zaangażowania czasu, zespołu, środków. A przecież najważniejszym celem działań marketingowych powinno być zarabianie. Każdy punkt styku klienta powinien przybliżać nas do tego celu. Czy Twoi odbiorcy klikają, czy konsumują produkty? Strategiczny marketing wskaże drogę jak zrealizować ten cel, a także ujawni czyhające pułapki.
Dla managerów, brand managerów, product managerów firm z branży health&beauty.
Dla działów marketingu, specjalistów ds. reklam, social mediów.
Dla działów handlowych, trade marketingu firm z branży kosmetycznej.
Dla agencji reklamowych, agencji SEO, SEM.
Dla kogo webinar?
Jakie tematy poruszymy?
Marketing i jego cele strategiczne – które Z wybierasz - zasięgi czy zakupy?
Czy wykorzystujesz wszystkie 7 ról marketingu?
Czy jak inni informujesz?
ŚWIADOMOŚĆ
Model PDCA – jak stale ulepszać swoje efekty i testować działania marketingowe.
Młotek, czy gwóźdź – dlaczego pomysły i nowości są wrogiem marketingu?
PROCESY
Data driven marketing – co dają nam dane i czy ograbiają nas z kreatywności?
Wskaźniki marketingowe krok po kroku – po co nam procenty i liczby?
Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator.
DANE
Zasada 10x i 100 dni w marketingu strategicznym – dobrze znaczy dużo, nie odwrotnie.
Rozum kontra serce – czy ma być pięknie, czy skutecznie w content marketingu?
Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA.
3 krytyczne punkty w lejku marketingowym – bądź ich świadomy i łataj dziury.
Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra.
Powrót klienta – wskaźnik CRR, lojalność celem biznesowym.
LEJEK MARKETINGOWY
Z webinaru dowiesz się:
Jak powinien działać marketing strategiczny
Jak efektywnie projektować działania marketingowe
Jak pogłębiać, a nie poszerzać działania marketingowe
Jak programować działania, aby nie wiązały się z dużymi nakładami
Jak wyciągać wnioski po nieudanych kampaniach
Jakie dwa wskaźniki marketingowe powinieneś monitorować
Które punkty lejka są kluczowe na ścieżce klienta i gdzie możesz tracić
Jak wytyczać lejek marketingowy skorelowany ze sprzedażą
Jak podchodzić do marketingu projektowo, procesowo
Do webinaru zostało
246,00 zł
Pomaga branży beauty świadomie podchodzić do marketingu, zarządzania, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe. Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim. Związana m.in. z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia z „Marketingu usług kosmetologicznych”, a także Collegium da Vinci, czy Uniwersytetem Szczecińskim. Autorka publikacji w czasopismach branżowych „Beauty Forum”, „Wiadomości kosmetyczne”, „Kosmetologia estetyczna”. Na koncie ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach. Praktyk, manager, związana aktywnie z marketingiem od 15 lat, pracowała po stronie agencji reklamowych, przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach, głównie z branży health&beauty. Współpracowała z markami i dystrybutorami: Tołpa, Superpharm, Silcare, Clochee, Cosmedix, Ayuna, Dr Max, Este Group. Absolwentka MBA Business Trends, certyfikowany Trener biznesu. Z wykształcenia biolog, kosmetolog, ukończyła program Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga.
Dolores Greń
Strateg marketingowy
EKSPERTKA
© 2023 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.