Jak zamienić followersów w klientów?

Usprawniamy strategicznie beauty marketing!

Klikamy, przesuwamy, scrollujemy i tak setki razy dziennie. W przebodźcowanym świecie XXI wieku najcenniejszą walutą stała się uwaga. Branża kosmetyczna nie ma łatwo, nowości produktowe wyrastają jak grzyby po deszczu, każdy chciałby sprzedać. A jako konsumenci lubimy oglądać, podziwiać, inspirować się. Może damy lajka, ale czy kupimy? Kto wie…

Firmy kosmetyczne aby zostać zauważone tworzą coraz atrakcyjniejszy content, co wymaga zaangażowania czasu, zespołu, środków. A przecież najważniejszym celem działań marketingowych powinno być zarabianie. Każdy punkt styku klienta powinien przybliżać nas do tego celu. Czy Twoi odbiorcy klikają, czy konsumują produkty? Strategiczny marketing wskaże drogę jak zrealizować ten cel, a także ujawni czyhające pułapki.

Dla managerów, brand managerów, product managerów firm z branży health&beauty.

Dla działów marketingu, specjalistów ds. reklam, social mediów.

Dla działów handlowych, trade marketingu firm z branży kosmetycznej.

Dla agencji reklamowych, agencji SEO, SEM.

IconIconIconIcon

Dla kogo webinar?

Zarejestruj się teraz!

Jakie tematy poruszymy?

Weź udział

Marketing i jego cele strategiczne – które Z wybierasz - zasięgi czy zakupy?


Czy wykorzystujesz wszystkie 7 ról marketingu?

Czy jak inni informujesz?


ŚWIADOMOŚĆ

Model PDCA – jak stale ulepszać swoje efekty i testować działania marketingowe.


Młotek, czy gwóźdź – dlaczego pomysły i nowości są wrogiem marketingu?

PROCESY

Data driven marketing – co dają nam dane i czy ograbiają nas z kreatywności?


Wskaźniki marketingowe krok po kroku – po co nam procenty i liczby?


Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator.

DANE

Zasada 10x i 100 dni w marketingu strategicznym – dobrze znaczy dużo, nie odwrotnie.


Rozum kontra serce – czy ma być pięknie, czy skutecznie w content marketingu?

Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA.


3 krytyczne punkty w lejku marketingowym – bądź ich świadomy i łataj dziury.


Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra.


Powrót klienta – wskaźnik CRR, lojalność celem biznesowym.

LEJEK MARKETINGOWY

IconIconIconIcon

Z webinaru dowiesz się:

Jak powinien działać marketing strategiczny

IconIcon

Jak efektywnie projektować działania marketingowe

Jak pogłębiać, a nie poszerzać działania marketingowe

Icon

Jak programować działania, aby nie wiązały się z dużymi nakładami

Icon

Jak wyciągać wnioski po nieudanych kampaniach

Icon

Jakie dwa wskaźniki marketingowe powinieneś monitorować

IconIcon

Które punkty lejka są kluczowe na ścieżce klienta i gdzie możesz tracić

Icon

Jak wytyczać lejek marketingowy skorelowany ze sprzedażą

Jak podchodzić do marketingu projektowo, procesowo

Icon
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Do webinaru zostało

Kup teraz
Icon

246,00 zł

Icon Image

Pomaga branży beauty świadomie podchodzić do marketingu, zarządzania, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe. Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim. Związana m.in. z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia z „Marketingu usług kosmetologicznych”, a także Collegium da Vinci, czy Uniwersytetem Szczecińskim. Autorka publikacji w czasopismach branżowych „Beauty Forum”, „Wiadomości kosmetyczne”, „Kosmetologia estetyczna”. Na koncie ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach. Praktyk, manager, związana aktywnie z marketingiem od 15 lat, pracowała po stronie agencji reklamowych, przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach, głównie z branży health&beauty. Współpracowała z markami i dystrybutorami: Tołpa, Superpharm, Silcare, Clochee, Cosmedix, Ayuna, Dr Max, Este Group. Absolwentka MBA Business Trends, certyfikowany Trener biznesu. Z wykształcenia biolog, kosmetolog, ukończyła program Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga.

Dolores Greń

Strateg marketingowy

EKSPERTKA

Image

© 2023 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.