Skontaktuj się z nami

KOMPLEKSOWE USŁUGI DLA BIZNESU

Pilny temat? Zadzwoń!
+48 533 306 967

Skontaktuj się z nami

Poznaj szerokie spektrum możliwości współpracy.

Wypełnij formularz i otrzymaj ofertę dopasowaną do swoich potrzeb.


Masz szybkie pytanie? Zadzwoń!

+48 533 306 967

Portale branżowe

Portal Wiadomości Handlowe to wiodący portal branżowy dla sektora Retail & FMCG. Dociera do ponad 300 000 Unikalnych Użytkowników miesięcznie spośród przedstawicieli handlu, producentów oraz dostawców usług dla branży.

Portal www.wiadomoscihandlowe.pl odwiedzają przedstawiciele zarówno wielkich, jak i średnich i małych przedsiębiorstw. Szeroki zakres publikowanych treści sprawia, że na naszych łamach i w social mediach coś ciekawego znajdzie każdy pracownik branży. Zespół redakcyjny portalu pod kierownictwem Łukasza Stępniaka czuwa nad tym, aby na portalu zawsze znajdowały się aktualne informacje, przekrojowe analizy i pogłębione teksty branżowe.

Portal Wiadomości Kosmetyczne to jedyny wyspecjalizowany portal B2B skierowany wyłącznie do sektora beauty w Polsce. Stanowi platformę łączącą przedstawicieli biznesu kosmetycznego w Polsce.

Portal www.wiadomoscikosmetyczne.pl odwiedzają przedstawiciele zarówno wielkich, jak i średnich i małych przedsiębiorstw. Szeroki zakres publikowanych treści sprawia, że na naszych łamach i w social mediach coś ciekawego znajdzie każdy pracownik branży.

Prasa

"Wiadomości Handlowe" to wysokiej jakości magazyn biznesowy, skierowany do profesjonalistów branży retail i FMCG: menedżerów wysokiego i średniego szczebla.

Pismo ukazuje się co dwa miesiące w wersji papierowej, e-wydania oraz w ramach prenumeraty WH+. Dostępne jest w internetowym kiosku Wydawnictwa WH Market.


Konferencje

Formuła Retail Trends zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branża FMCG dzielić się będzie doświadczeniami oraz czerpać inspiracje. Chcemy także zaoferować znacznie więcej możliwości do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które zdecydują się na udział w wydarzeniu.

Najbliższa stacjonarna edycja odbędzie się 25 maja 2023 r.
Więcej informacji na stronie wydarzenia: www.retailtrends.pl

Forum Branży Kosmetycznej to najważniejsza konferencja B2B dla dostawców produktów i usług poświęcona wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Forum Branży Kosmetycznej ma niezmiennie trzy główne cele – dostarczyć wiedzę, łączyć biznesy, stymulować sprzedaż.

Forum Branży Kosmetycznej to platforma biznesowa od wielu lat kojarząca ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku: producentów, importerów i dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej, menedżerów i kupców odpowiadających za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie, dostawców usług i rozwiązań dla branży kosmetycznej i handlu.

Najbliższa stacjonarna edycja odbędzie się 19 października 2023 r.

Najbliższa edycja konferencji będzie koncentrować się wokół wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się największa gałąź rynku spożywczego, jaką jest branża mięsna, oraz perspektyw dynamicznie rozwijającej się branży producentów roślinnych alternatyw.

Będziemy dyskutować o trendach, strategiach i innowacjach, jak również o technologii, marketingu i zrównoważonym rozwoju. Szczególny nacisk położymy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów.

Najbliższa edycja odbędzie się już 2 marca 2022 r. Wszystkie informacje, w tym formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie: www.kongresmiesny.pl

Badania

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów FMCG trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku. Tegoroczna edycja wskaże bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2021 do 30 września 2022. Badanie przeprowadzi renomowany instytut badawczy GfK Polonia.

Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® już od dziewięciu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów i drogerii. Granatowo-czerwony logotyp jest powszechnie znany, ponieważ można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji.

https://najlepszyprodukt.com.pl/

Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.

https://perlyrynku.pl/

Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne, chemii gospodarczej oraz rozwiązania dla sklepów.

Projekt składa się z dwóch równolegle przebiegających badań produktów FMCG i KOSMETYKÓW.

Projekty on-line

Webinaria Wiadomości Handlowych (WH Fokus) oraz Wiadomości Kosmetycznych (WK Studio) to eksperckie dyskusje i prezentacje na najważniejsze tematy oraz sprawdzone rozwiązania biznesowe dedykowane sektorowi rynku FMCG.

Współpracujemy z 90% handlu w Polsce – z wiodącymi producentami i dystrybutorami z rynku FMCG oraz dostawcami usług do tego sektora rynku. Profesjonaliści cenią nas za wiarygodność, rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny.

https://www.wgbiznes.pl/wh-fokus

Testowane przez Wiadomości Kosmetyczne to projekt, w którym prezentujemy kosmetyki i akcesoria kosmetycze, które wzbudziły nasze zainteresowanie i które, naszym zdaniem, warto wprowadzić do sprzedaży. To krótkie recenzje wskazujące najważniejsze cechy produktów, oparte na naszych subiektywnych odczuciach.

http://wgbiznes.pl/testowane-przez-wk

Marketplace

WH Market powstał, aby dostarczyć naszym Partnerom sprawdzoną wiedzę zespołu dziennikarzy i ekspertów Wiadomości Handlowych oraz Wiadomości Kosmetycznych.

Lata doświadczeń i obecności na rynku pozwalają nam tworzyć trafne analizy i dostarczać wiedzy, która przekłada się na realne wsparcie dla managerów i decydentów polskiego handlu.

www.whmarket.pl

O nas

Wydawnictwo Gospodarcze to firma świadcząca komplementarne usługi dla biznesu sektora FMCG, działająca w strukturach międzynarodowych. Dostarcza praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą uznanych, fachowych branżowych miesięczników oraz konferencji dla branży spożywczej i kosmetycznej.

Profesjonaliści cenią nas za wiarygodność, rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny czasopism i konferencji. W serwisach działającym w formule B2B znaleźć można bogatą kolekcję treści o zróżnicowanym charakterze – od informacji typowo newsowych, poprzez analizy i raporty, aż po teksty poradnikowo-edukacyjne – których wspólnym mianownikiem jest wspomaganie rozwoju biznesu.

W gronie Czytelników serwisów internetowych są osoby związane bezpośrednio z branżą handlową na każdym jej szczeblu, ale również producenci i przetwórcy żywności, kosmetyków, chemii gospodarczej, dostawcy usług dla firm, analitycy rynkowi, ekonomiści i inni eksperci.

Skontaktuj się z nami

20 lat

doświadczenia
w branży B2B

Redakcja Wiadomości Handlowych

Łukasz Stępniak

Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz miesięcznika Wiadomości Handlowe


Zastępca Redaktora Naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

Paweł Jachowski

Magdalena Stosio-Róg

Zastępca Redaktora Naczelnego
Redaktor Prowadząca Wiadomości Handlowych


Redaktor

Łukasz Rawa

Magda Głowacka

Redaktor

Redaktor

Michał Kokoszkiewicz

Konrad Kaszuba

Redaktor

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych

Katarzyna Bochner

Redaktor Naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl


Redaktor

Anna Zawadzka

Agata Grysiak

Redaktor

Rekomendacje

Wiadomości Handlowe to kompendium wiedzy dla osób działających w sektorze spożywczym – dla producentów żywności, dostawców i detalistów. Czasopismo i portal dostarczają aktualnych i rzetelnych wiadomości o tym, co dzieje się na polskim rynku handlu i dystrybucji. Czytelnicy znajdą w nich m.in. Informacje o zwyczajach konsumenckich, trendach rynkowych czy nowościach produktowych – także od Mlekovity. Gratuluję redakcji! Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w polskim handlu, szczerze zachęcam do lektury WH i wh.pl.

Dariusz Sapiński
Prezes Zarządu
Grupa Mlekovita

Wiadomości Handlowe są cennym źródłem wiedzy dla osób działających w sektorze handlu i dystrybucji, w tym także dla franczyzobiorców Żabki(...). Dostarczają najświeższych wiadomości na temat działalności producentów i sieci handlowych. Czytelnicy mają także dostęp do wielu praktycznych informacji dotyczących m.in. Najnowszych trendów konsumenckich, danych sprzedażowych, nowości produktowych czy strategii marketingowych. Serdecznie polecam lekturę magazynu i artykułów na portalu wszystkim, którzy chcą być na bieżąco.

Nawet tak znane marki jak Ludwik potrzebują skutecznej komunikacji ze swoimi klientami, a Wiadomości Handlowe są skutecznym kanałem informacyjnym. W takich działaniach liczy się szybkość i precyzja dotarcia. Osobiście bardzo cenię sobie newslettery WH, które niemal codziennie otrzymuję na skrzynkę mailową.

Adam Manikowski
Dyrektor Zarządzający
Żabka Polska

Michał Dworak
Dyrektor sprzedaży i marketingu
Grupa INCO

WH są dla mnie rzetelnym źródłem aktualnych i fachowych informacji z rynku. Uważam je za swego rodzaju poradnik biznesowy. Byłem uczestnikiem gali finałowej konkursów Perły Rynku FMCG oraz Market Roku i jestem pełen podziwu za bezpieczne zorganizowanie w dobie pandemii dwóch tak ogromnych przedsięwzięć. Wielkie brawa dla całej redakcji!

Wiesław Skorupka
Prezes Zarządu
Eden

Współpracowaliśmy z Wiadomościami Handlowymi przy organizacji webinarium dla naszych potencjalnych klientów w drugim kwartale 2021. Jako Scandit działamy w modelu Account Based Marketing, czyli koncentrujemy swoje działania na dobrze wyselekcjonowanej i wąskiej grupie docelowej firm. Dobranie właściwych taktyk marketingowych jest z tego powodu o wiele trudniejsze. Wiadomości Handlowe świetnie sprawdziły się nie tylko w trakcie przygotowywania webinarium pod względem merytorycznym, ale także znakomicie poradziły sobie pod kątem zaproszenia tej właśnie wąskiej grupy docelowej, na której nam zależało. W efekcie był to jeden z eventów o najlepszym ROI - stosunku kosztu organizacji do wartości lejka sprzedaży - w Europie w tym roku.

Joanna Mróz
EMEA ABM / Field Marketing Senior Director
Scandit

Wypełnij formularz
i skontaktuj się z nami

© 2022 Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. All Rights Reserved.